Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol·licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d’incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.
Posteriorment a l’obtenció de l’informe favorable, caldrà realitzar l’acte de comprovació en matèria d’incendis i procedir a efectuar la comunicació prèvia corresponent.
Quin cost té:
Taxa associada al trà mit: 100 euros.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona fÃsica o jurÃdica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
Cal aportar:
-
Sol·licitud informe prèvi en matèria d'incendis
- Sol·licitud d’acord amb el model normalitzat.
- Portada de la documentació tècnica (formulari SP01 del
Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya) - Certificat de coincidència entre el suport electrònic i el
suport paper (formulari SP02 del Departament d’Interior de
la Generalitat de Catalunya) - Projecte tècnic descriptiu i justificatiu del compliment de la
reglamentació tècnica aplicable en matèria d’incendis - En cas d’actuar com a representant legal, declarar que es
disposa de tots els poders necessaris per a presentar la
comunicació i rebre, si escau, les corresponents
comunicacions i/o notificacions.
-
Mode de pagament
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemà ticament
Tramitar ara