Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis

És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol·licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d’incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.

Posteriorment a l’obtenció de l’informe favorable, caldrà realitzar l’acte de comprovació en matèria d’incendis i procedir a efectuar la comunicació prèvia corresponent.

Quin cost té:

Taxa associada al tràmit: 100 euros.

Qui pot sol·licitar-ho:

La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.

Cal aportar:

  • Sol·licitud informe prèvi en matèria d'incendis


    1. Sol·licitud d’acord amb el model normalitzat.

    2. Portada de la documentació tècnica (formulari SP01 del
      Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya)

    3. Certificat de coincidència entre el suport electrònic i el
      suport paper (formulari SP02 del Departament d’Interior de
      la Generalitat de Catalunya)

    4. Projecte tècnic descriptiu i justificatiu del compliment de la
      reglamentació tècnica aplicable en matèria d’incendis

    5. En cas d’actuar com a representant legal, declarar que es
      disposa de tots els poders necessaris per a presentar la
      comunicació i rebre, si escau, les corresponents
      comunicacions i/o notificacions.

  • Mode de pagament

Canals de tramitació:

Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

c. d'Anselm Clavé, 73 - 08186 Lliçà d'Amunt - Barcelona
Telèfon: 93 841 52 25
Fax: 93 841 41 75
Adreça electrònica: ajuntament@llicamunt.cat
Horari:  
Amb CITA PRÈVIA.
De dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h. Dilluns, de 16 a 19 h.
Horari d'estiu: els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h, tardes tancat.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 14.12.2022 | 20:20