Hemeroteca
Cuidar Lliçà d'Amunt és cosa de tothom
19/04/2021Darrerament, ens hem trobat amb alguns actes incívics que afecten la imatge del nostre poble i el benestar dels veïns i veïnes. El més recent, d'ahir diumenge, quan alguna persona va arrencar les flors de la nova illeta de l'avinguda dels Països Catalans, que s'havien plantat la segona setmana d'abril.
Reasfaltats els carrers de Pep Ventura i Pau Claris, i un tram de l'avinguda dels Països Catalans
20/04/2021Coincidint amb les vacances escolars de Setmana Santa, els dies 29, 30 i 31 de març es van realitzar les obres de reasfaltatge del carrer de Pau Claris i un tram de l'avinguda dels Països Catalans, al centre urbà. Un cop finalitzades, es van dur a terme les feines de pintura vial i senyalització de tota la zona.
L'Ajuntament dona material de protecció al Rober solidari
21/04/2021El passat dilluns, la regidora d'Acció social, Lourdes Martín, en representació de l'Ajuntament, va fer una donació de material de protecció al Rober solidari de Càritas de Lliçà d'Amunt.
El gimnàs amplia l'aforament al 50%
23/04/2021D'acord amb les darreres mesures per a la contenció de la pandèmia, a partir del proper dilluns, 26 d'abril, el gimnàs del Pavelló d'Esports passa del 30% al 50% del seu aforament.
Instal·lació d'elements reductors a diversos carrers del municipi
23/04/2021Avui divendres han començat les obres d'instal·lació de 8 elements reductors de velocitat formats per coixins berlinesos a diversos punts del municipi.
Celebració de la festivitat de Sant Jordi
23/04/2021Els actes de celebració de la festivitat de Sant Jordi tindran lloc el dissabte 24 d'abril.