Hemeroteca
Homenatge a l'ofici dels marxants
26/04/2022Ahir al matí, el regidor de Promoció Econòmica, Marc Palet, va lliurar als representants de les tres associacions de paradistes del mercat setmanal, un exemplar del fotollibre “0,99€”, de l’artista visual lliçanenc Jaume Parera, dedicat als mercats ambulants, en el que apareixen moltes fotos de Lliçà d’Amunt.
Liquidació del pressupost 2021
28/04/2022En el Ple Municipal del passat 31 de març es va donar compte de l’aprovació, per Decret d’Alcaldia, de la liquidació del pressupost de l’exercici 2021.
Caminada-cursa popular per l'entorn del bosc de Palaudàries
28/04/2022La regidoria d’Esports ha organitzat una caminada-cursa popular, anomenada “Caminar i córrer” amb l’objectiu de promoure l’activitat física com a eina de salut i benestar i estendre els efectes beneficiosos d’aquesta pràctica enfront del sedentarisme.
Assalt a una casa per robar marihuana
29/04/2022El passat 4 d’abril al vespre, efectius de la Policia Local de Lliçà d’Amunt van intervenir en l’assalt a una casa del barri de Palaudalba, a la que havien entrat amb l’objectiu de robar la marihuana que cultivaven. El resultat va ser la detenció d’una persona per un presumpte delicte contra la salut pública.
L'Ajuntament estrena un nou portal d'ocupació pública
29/04/2022Un entorn més senzill i àgil per a la persona usuària i l’automatització dels processos selectius són alguns dels punts forts de la nova plataforma.
Lliçà d'Amunt participa a Let's Clean Up Europe
03/05/2022S’ha organitzat una neteja de brossa a la bassa de Can Dunyó i al riu Tenes.