Hemeroteca
Lliçà d'Amunt torna a l'estat d'excepcionalitat per sequera
13/05/2024Amb el canvi de fase es podran usar 230 litres cada dia, en comptes de 200, i rebaixar les mesures d’estalvi.
Resultats de les eleccions al Parlament de Catalunya 2024
13/05/2024Ahir diumenge 12 de maig es van celebrar les eleccions al Parlament de Catalunya, que van comptar amb la participació del 53% de l'electorat lliçanenc, set punts més en relació als comicis anteriors de 2021, amb un 46%.
El bus urbà transporta una mitjana de 1.225 persones/dia
14/05/2024La regidoria de Transport públic i mobilitat ha organitzat un acte, una exposició i un concurs per commemorar el 25è aniversari de Transports de Lliçà d’Amunt (TLA).
El lliçanenc Ignasi Simón guanya el premi Talent Jove
16/05/2024El lliçanenc Ignasi Simón, de 24 anys, va ser el guanyador de la cinquena edició del premi Talent Jove, que atorga el Consell Comarcal en col·laboració amb Premsa d’Osona i està emmarcat en el premi "Vallesà de l'Any". Talent Jove posa en valor joves menors de 25 anys que destaquen en algun tipus de sector o d’activitat.