Queixes, suggeriments i propostes
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Cita prèvia
Per el tràmit presencialment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt cal demanar cita prèvia:
Per telèfon: 93 841 52 25.
Per Internet
Normativa reguladora
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
• Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
• Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Quan es dóna resposta:
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Silenci administratiu: Per la naturalesa del trà mit no es contempla.
Normativa reguladora del silenci administratiu
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurÃdic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim JurÃdic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
Vies de reclamació: Les ordinà ries del procediment administratiu.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada o afectada pel trà mit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
Cal aportar:
-
Instà ncia general
NOTES:
- Per a la realització del trà mit en lÃnia és necessari adjuntar TOTA la documentació que s'especifica en l'apartat de 'Documentació necessà ria'
- Aquest trà mit permet notificació electrònica a través del servei e-NOTUM.
- Els arxius amb extensions diferents a .DOC, .PDF, .JPG s’han d’enviar comprimits en ZIP o RAR perquè puguin ser suportats per la plataforma de tramitació.
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemà ticament
-
Telefònicament
Tel: 938415225 ( dilluns a divendres, de 9 a 14h, i dilluns, de 16 a 19h.)