Queixes, suggeriments i propostes

La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

Cita prèvia

Per el tràmit presencialment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt cal demanar cita prèvia:

Per telèfon: 93 841 52 25.

Per Internet

Normativa reguladora

• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
• Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
• Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Quan es dóna resposta:

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Silenci administratiu: Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa reguladora del silenci administratiu
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
Vies de reclamació: Les ordinàries del procediment administratiu.

Qui pot sol·licitar-ho:

La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.

Cal aportar:

  • Instància general

    NOTES:



    • Per a la realització del tràmit en línia és necessari adjuntar TOTA la documentació que s'especifica en l'apartat de 'Documentació necessària'

    • Aquest tràmit permet notificació electrònica a través del servei e-NOTUM.

    • Els arxius amb extensions diferents a .DOC, .PDF, .JPG s’han d’enviar comprimits en ZIP o RAR perquè puguin ser suportats per la plataforma de tramitació.

Canals de tramitació:

  • Presencial

  • Telefònicament

    Tel: 938415225 ( dilluns a divendres, de 9 a 14h, i dilluns, de 16 a 19h.)

Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

c. d'Anselm Clavé, 73 - 08186 Lliçà d'Amunt - Barcelona
Telèfon: 93 841 52 25
Fax: 93 841 41 75
Adreça electrònica: ajuntament@llicamunt.cat
Horari:  
Amb CITA PRÈVIA.
De dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h. Dilluns, de 16 a 19 h.
Horari d'estiu: els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h, tardes tancat.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 11.12.2024 | 08:51