L'Oficina Municipal d'Informació a les persones consumidores (OMIC) és un servei que l'Ajuntament ofereix gratuïtament i que informa i assessora als ciutadans de Lliçà d'Amunt a defensar i exercir els seus drets en temes de consum.
Persones destinatà ries:
<p style="text-align: justify;"><!--StartFragment--><span>Els ciutadans de Lliçà d'Amunt. L'OMIC atén les reclamacions de particulars i de microempreses de menys de 10 treballadors (segons regula la Recomanació 2003/361 / CE, de la Comissió Europea, de 6 de maig), contra empreses de serveis bàsics i aquelles altres, en general, que hagin vulnerat els drets dels consumidors.</span><!--EndFragment--></p>
Cost per l'usuari:
<p>Gratuït</p>
Com sol·licitar-ho:
<p><strong><span><span class="TitolIntern">Presencialment</span></span></strong></p>
<p>Documentació a aportar:</p>
<ul>
<li><span><a href="/media/repository/serveis/omic/MODEL_RECLAMACIo_OMIC.pdf" target="_blank">Full oficial de reclamació/ denuncia complimentat i signat</a> (pdf imprès)</span></li>
<li><span>Imprescindible aportar documentació que fonamenti la reclamació (factures, albarans, tiquets, garanties, mostres, contractes...)</span></li>
</ul>
<p><strong><span>Horari</span></strong></p>
<p><span>Els dimarts de 9 a 13 h, en hores concertades.</span><!--EndFragment--></p>
<p> </p>
<p><span> </span></p>
<p> </p>