Comunicació prèvia per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari

És el règim d’intervenció a través del qual la persona o empresa que vol realitzar un espectacle públic o activitat recreativa de caràcter extraordinari, ho posa en coneixement de l’Ajuntament i acompanya la  documentació que acredita el compliment dels requisits que exigeix la normativa aplicable.

Se sotmeten a aquest règim els espectacles públics i activitats recreatives de caràcter extraordinari, següents:

  • Els que es duen a terme amb motiu de festes o revetlles populars.
  • Els que siguin d'interès artístic o cultural amb un aforament reduït de menys de 150 persones, en el cas que es duguin a terme ocasionalment en espais oberts al públic o en qualsevol tipus d'establiments de concurrència pública.
  • Les actuacions en directe en establiments inclosos en el catàleg del Decret 112/2010, del 31 d’agost, pel qual s’aprova el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives i a l’annex I de l’Ordenança d’intervenció municipal.

Quin cost té:

Taxa associada a aquest tràmit: 15 euros.

Qui pot sol·licitar-ho:

La persona física o jurídica que vol dur a terme l’espectacle públic o activitat recreativa extraordinaris o el seu representant legal. En aquest darrer cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.

Cal aportar:

  • Comunicació prèvia per a espectacles públics o activitats extraordinàries (PDF)

    1. Comunicació prèvia d’acord amb el model normalitzat que
    inclou la declaració responsable següent:

    • Que en cas d’actuar com a representant legal, es disposa
      de tots els poders necessaris per a presentar la
      comunicació i rebre, si escau, les corresponents
      comunicacions i/o notificacions.

    • Que es disposa d’una assegurança de responsabilitat civil
      que cobreix el risc que pugui derivar-se de la seva
      organització i realització (segons les quanties mínimes del
      Decret 112/2010, de 31 d’agost).

    • Que les dades consignades en la comunicació són certes,
      així com tota la documentació que s’adjunta.

    2. Una memòria amb el contingut mínim següent:

    • a) Identificació del tipus d'espectacle públic o activitat
      recreativa de caràcter extraordinari.

    • b) Data o dates i horari previst per a la realització.

    • c) Nom, cognoms, adreça i telèfons de, com a mínim, dues
      persones responsables de la seva organització.

    • d) Descripció breu de l'espectacle o activitat i del nombre
      màxim de persones que previsiblement assistiran o
      participaran en la seva realització amb indicació dels
      serveis o prestacions que se'ls oferiran.

    • e) Indicació de les mesures adoptades, incloses la
      contractació del personal de seguretat privada i de control
      d'accés, i de les que convindria adoptar per part dels
      serveis municipals afectats, per tal de prevenir riscos per
      a la salut i la seguretat i per prevenir inconvenients o
      molèsties per a terceres persones interessades, en
      matèria de sorolls i trànsit.

    • f) Identificació de la persona o persones titulars de
      l'establiment, recinte o espai obert, en cas que no sigui la
      mateixa persona promotora o organitzadora, i document
      que expressi la seva conformitat amb l'espectacle públic o
      amb activitat recreativa projectats.

    3. En prevenció i seguretat en matèria d’incendis, cal
    acompanyar l’informe de la Generalitat, d’acord amb el
    que disposa l’article 23 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.

    • http:\\www.gencat.cat/portal/site/interior

    4. Còpia de l’autorització -o de la sol·licitud si encara no s’ha
    resolt-, per a l’ocupació del domini públic, si cal i aquell
    pertany a una administració diferent de l’Ajuntament.

    NOTES:




    Per a la realització del tràmit en línia és necessari adjuntar TOTA la documentació que s'especifica en l'apartat de 'Documentació necessària', incloent-hi la sol·licitud.

    Aquest tràmit permet notificació electrònica a través del servei e-NOTUM.



    Els arxius amb extensions diferents a .DOC, .PDF, .JPG s’han d’enviar comprimits en ZIP o RAR perquè puguin ser suportats per la plataforma de tramitació.

  • Taxes (PDF)

  • Mode de pagament (PDF)

Canals de tramitació:

Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

c. d'Anselm Clavé, 73 - 08186 Lliçà d'Amunt - Barcelona
Telèfon: 93 841 52 25
Fax: 93 841 41 75
Adreça electrònica: ajuntament@llicamunt.cat
Horari:  
Amb CITA PRÈVIA.
De dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h. Dilluns, de 16 a 19 h.
Horari d'estiu: els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h, tardes tancat.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 21.04.2023 | 11:21