Padró d'habitants: Modificació d'errors ortogràfics del nom, cognoms i NIF

Notificació a l'Ajuntament de la incorrecció de dades que figuren en el padró municipal d'habitants.

És necessari tenir actualitzades les dades per participar en els processos electorals que se celebrin en el municipi i accedir a determinats serveis o prestacions públiques (escolarització, assistència sanitària i altres).

Cita prèvia

Per el tràmit presencialment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt cal demanar cita prèvia:

Per telèfon: 93 841 52 25.

 

 

Quan es dóna resposta:

Entre 1 i 2 dies

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona major d'edat que estigui inscrita o es vulgui inscriure al padró municipal d'habitants, en nom propi o mitjançant representant.

Cal aportar:

  • Autorització de representació per a tràmits de padró

    • Document d’identificació de la persona que fa el tràmit : DNI, passaport o targeta de residència.

    • Documentació acreditativa de les dades a modifica.

    • NOTES:



      • Per a la realització del tràmit en línia és necessari adjuntar TOTA la documentació que s'especifica en l'apartat de 'Documentació necessària'

      • Aquest tràmit permet notificació electrònica a través del servei e-NOTUM.

      • Els arxius amb extensions diferents a .DOC, .PDF, .JPG s’han d’enviar comprimits en ZIP o RAR perquè puguin ser suportats per la plataforma de tramitació.

    Canals de tramitació:

    Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

    c. d'Anselm Clavé, 73 - 08186 Lliçà d'Amunt - Barcelona
    Telèfon: 93 841 52 25
    Fax: 93 841 41 75
    Adreça electrònica: ajuntament@llicamunt.cat
    Horari:  
    Amb CITA PRÈVIA.
    De dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h. Dilluns, de 16 a 19 h.
    Horari d'estiu: els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h, tardes tancat.
    Vegeu-ne la situació al mapa
    Darrera actualització: 21.10.2025 | 11:51