Padró d'habitants: Volant de convivència actual
Document emès per l'Ajuntament que especifica les dades de les persones que conviuen en un mateix habitatge, segons consta actualment a les dades del Padró Municipal d'Habitants.
NOTA: D’acord amb la Resolució de 30 de gener de 2015, on es donen instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal, l’Ajuntament només podrà entregar el certificat o el volant de convivència on hi constin totes les dades dels inscrits si té el consentiment de tots els majors d’edat inscrits en el full padronal. Pel contrari, en el certificat o volant de convivència només hi podran constar les dades del sol·licitant i el nombre de persones amb qui conviu.
Quin cost té:
És gratuït.
Quan es dóna resposta:
Immediat.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada
Qualsevol persona major d’edat inscrita en el mateix full, sempre que tots els majors d’edat inscrits hagin donat prèviament el seu consentiment a l’Ajuntament mitjançant la signatura del document d’autorització de representació.
Altra persona que acrediti actuar en representació de la interessada.La representació sempre s'ha d'acreditar, els majors d'edat que atorguin autorització per sol·licitar o recollir el certificat a nom seu, ho han de fer per escrit on es deixi constància de les seves dades i les de la persona que actua en el seu nom.
És imprescindible que la persona que fa el tràmit s'identifiqui amb l'original del seu document d'identitat, i que aporti l'original o fotocòpia del document de la persona representada.
Cal aportar:
- DNI, passaport o targeta de residència del/s sol·licitant/s
-
Autorització de representació per a tràmits de padró (PDF)
En cas que el tràmit no el faci directament la persona interessada podeu descarregar el document 'Autorització de representació per a tràmits de padró
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemàticament
Notes per a la tramitació telemàtica:
-
En el cas de sol·licitar el volant d’empadronament per un fill/a menor d’edat, el pare, mare, tutor/a haurà de posar les seves dades en l’apartat de representant i les dades del fill/a en l’apartat de sol·licitant. Si el/la menor no disposa de document identificatiu caldrà seleccionar l’opció “sense document” en el camp desplegable del formulari.
-
Per a la realització del tràmit en línia és necessari adjuntar tota la documentació.
Aquest tràmit permet notificació electrònica a través del servei e-NOTUM.
-
Els arxius amb extensions diferents a .DOC, .PDF, .JPG s’han d’enviar comprimits en ZIP o RAR perquè puguin ser suportats per la plataforma de tramitació.
-